2022, Sayı 20-21
Makale
TÜRK İŞLEME SANATINDA HAYAT AĞACI MOTİFİ VE UYGULAMALARI
Dilek TÜM CEBECİ
Sayfalar: 7-29 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.159
12714 5561
AVRUPA RESMİNDE STATÜ SEMBOLÜ OLARAK TÜRK HALILARI: LONDRA ULUSAL GALERİ ÖRNEĞİ
Elvan ÖZKAVRUK ADANIR
Sayfalar: 30-43 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.160
1173 603
CUMHURBAŞKANLIĞI OSMANLI ARŞİVİ’NDE HEREKE İPEK HALILARIYLA ALAKALI BAZI BELGELER
Ahmet AYTAÇ
Sayfalar: 44-52 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.161
1107 890
AVUKAT SERVET ÖRMEN KOLEKSİYONUNDAKİ YAĞCIBEDİR HALILARI
Didem ATİŞ
Sayfalar: 53-73 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.162
1447 751
TATAR LİNGVO KÜLTÜRÜNDE HALI ve KİLİM
Fiaridia TAGİROVA
Sayfalar: 74-92 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.163
660 443
KONYA KÜÇÜKMUHSİNE KÖYÜ CİCİM TEKNİKLİ ÖRTÜLERİ
Hafize Melek HİDAYETOĞLU
Sayfalar: 83-96 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.164
1277 632
ANADOLU KEÇEÇİLİĞİNDE USTALAR VE ATÖLYELERİ
H. NURGÜL BEGİÇ
Sayfalar: 97-114 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.165
3172 1287
TEKKELERDE BULUNAN KEÇE SECCADELER
Suzan BAYRAKTAROĞLU
Sayfalar: 115-131 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.166
1081 727
TARIM HAVZASI’NDA BULUNAN YÜN DOKUMALAR ÜZERİNE BİR BAKIŞ
Zulhayat ÖTKÜR
Sayfalar: 132-147 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.167
1250 729
ANADOLU’DAN DÜĞÜMLÜ HAV KULLANILMIŞ BİR GRUP ÇÖZGÜ YÜZLÜ DOKUMA
Bahadır ÖZTÜRK
Sayfalar: 148-166 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.168
861 561
KUZEYBATI ANADOLU GELENEKSEL KADIN GİYİMLERİNDE ARKALIKLAR VE İHRAMLAR
Şerife ATLIHAN
Sayfalar: 167-182 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.169
3744 1635
ANADOLU KÖY HALILARINDA MOTİF VE KOMPOZİSYON ÇÖZÜMLEMELERİ
Aydın UĞURLU, Servet Senem UĞURLU
Sayfalar: 208-226 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.171
6223 5206
TÜRKMENİSTAN’DA MİLLİ BİRLİĞİN ETNO - SEMBOLİK KAYNAĞI OLARAK HALI VE MOTİFLERİ
Berdi SARIYEV
Sayfalar: 227-239 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.172
2825 1641
KIRŞEHİR YÖRESİ DÜZ DOKUMALARINDA NAZAR İNANIŞINI SİMGELEYEN MOTİFLER
Sema ETİKAN
Sayfalar: 240-259 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.173
1913 804
AZERBAYCAN’IN TARİHİ MİMARLIK ABİDESİ ŞEKİ HAN SARAYINDA VE GELENEKSEL EL DOKUMALARINDA KUŞ TASVİRLERİ
Arzu MAMMADOVA
Sayfalar: 260-274 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.174
1269 631