Benzer Makaleler
Geçmişten Günümüze Erzurum’da Ehram (İhram) Dokumacılığı
Fikri Salman, Zeynep Kırkıncıoğlu
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.60
20215
4620
Çankırı (Merkez) Yüzey Araştırmalarında Tespit Edilen Düz Dokuma Yaygılar
Adem Çeli̇k
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 52-91 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.39
3471
1596
Kadifekale’de (İzmir) Tevni Dokumacılığının Günümüzdeki Durumu
Esra Kavcı
Sayı: 2012, Sayı 7 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 3 Sayfalar: 74-85 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.30
1487
1603
Türk Halı ve Düz Dokumaları Üzerine Tartışılması Önerilen Konular
İsmail Öztürk
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 94-99 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.22
1484
1755
Geleneksel Türk El Sanatlarının Çağdaş Resim Tasarımına Etkisi: Hayat Ağacı Kilim Motifli Bir Güncel Sanat Uygulaması Örneği
C. Arzu Ayteki̇n
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 24-31 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.2
6322
2679
Geleneksel Türk El Sanatları Bölümü Halı-Kilim ve Eski Kumaş Desenleri Anasanat Dallarında Eğitim Amaçlı Doğal Boya Laboratuvarı Kurmanın Gerekliliği
Menekşe Suzan Teker
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 110-119 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.10
1254
1552
Kültür Mirasımız Para Keselerinden Örnekler
Pakize Kayadi̇bi̇
Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 46-52 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.78
1735
1555
TÜRKİYE EL DOKUMA HALI YAYIN ATLASI
Ebru Çatalkaya Gök
Sayı: 2019, Sayı 14 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.121
2370
1239
NİĞDE KIZILCA KASABASI DÜZ DOKUMA ÖRNEKLERİ
Hülya Serpil Ortaç, Gözde Kemer Gürsoy
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 4-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.131
1341
1159
OSMANLI ASKERÎ TEŞKİLÂTI ÜNİFORMALARININ TEZYÎNATI VE MÂLİYETİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Hafsa Boynukalın
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 56-77 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.134
23431
10060
TİFTİĞİN GELENEKSEL ÖYKÜSÜ VE YARATICI YENİ DENEMELER ÜZERİNE
Mine BEŞEN YALÇIN, Günay ATALAYER
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 4-21 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.145
1623
1665
TÜRKİYE’DE GELENEKSEL EL DOKUMACILIĞI EĞİTİMİ
Aydın UĞURLU
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 22-43 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.138
2038
2904
TARİHSEL KUMAŞLARDAN TAFTA ÜZERİNE KARŞILAŞTIRILMALI BİR ARAŞTIRMA
Ebru Çatalkaya Gök, Günay Atalayer
Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 38-53 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.147
5086
2587
ÇAMLIDERE YÖRESİNDE UNUTULMUŞ BİR KÜLTÜREL ZENGİNLİK: AVDAN KİLİMLERİ
H. Nurgül BEGİÇ, Ayşe SARICAN
Sayı: 2021, Sayı 19 Sayfalar: 88-107 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.156
10199
4970
ANADOLU KEÇEÇİLİĞİNDE USTALAR VE ATÖLYELERİ
H. NURGÜL BEGİÇ
Sayı: 2022, Sayı 20-21 Sayfalar: 97-114 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.165
5190
1878
SARIKAMIŞ KİLİMLERİ
Ayşe Aslıhan EROĞLU
Sayı: 2022, Sayı 20-21 Sayfalar: 275-300 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.175
2272
1238
SİVAS MERKEZ, HAFİK/YENİKÖY VE YILDIZ BELDESİ GEÇ DÖNEM EL ÖRGÜSÜ ÇORAP VE PATİKLERİN DEĞERLENDİRMESİ
Emine TONUS, Hülya KAYNAR
Sayı: 2023, Sayı 22 Sayfalar: 4-27 DOI: 10.32704/akmbaris.2023.176
2277
1012
SÜMERBANK SÜMERHALI ISPARTA FABRİKASININ ÖZGÜN ÇALIŞMA MODELİ VE ANADOLU HALICILIK KÜLTÜRÜNDEKİ ROLÜ
Önder KÜÇÜKERMAN, Jülide EDIRNE
Sayı: 2023, Sayı 22 Sayfalar: 66-83 DOI: 10.32704/akmbaris.2023.179
3127
1148
Yeniçeri Kıyafeti Üzerine Bir Değerlendirme
Nurcan Boşdurmaz, Oğulcan Avcı
Sayı: 2024, Sayı 25 Sayfalar: 33-55 DOI: 10.32704/akmbaris.2024.196
6871
1482
Kültürel Kimlik Bağlamında Zara İlçesi Halı Örneklerinin İncelenmesi
Hülya Kaynar
Sayı: 2025, Sayı 26 Sayfalar: 51-73 DOI: 10.32704/akmbaris.2025.203
1280
700
